Obsess ! :o

 Assalamualaikum Ladiessss and Gentleman .







          Apa khabar semua ? sihat ? goodd . Baru balik dari rumah opah . Ouch , on the way balik rumah jumpa "MATS REWMPITS" menyemak dekat jalan raya . Annoying kott , nak pOnnn pOnnn saja rasanya . Tapi , pikiaq laa jugak kan , karang tak pepasal depa kojar kereta aku . Bhahah .



          Okay , cukup sampai disitu sahaja . Now aku nak cerita pasal obsessss . "Eh , obses tu apaaaa?" sambil nganga mulut luas luas . Haha . Obses tuuu tu mean that kalau kita gilakan sesuatu stuff or thing that make us feel really crazy and nak sangat miliki . Contoh macam obses dengan music , art , pink stuff or juz like men crazy of car's stuff . Modified sana modified sini .



           Kalau dah gilakan something tu tu mesti nak nampak cun melecun comel molek jea yee , andd satisfied . kann kann ? Haha .



          So , salah tiga benda yang aku obses IALAHHHH , jeng jeng jengggg ::::



     Purple things . Like cloth , bag , bottle and sewaktu dengannyaa . haha 
       Domokun *even dah lama :P 
      now ! Eiffel Tower !! :D



          Act banyak lagi , tapiii , memang banyak lah kan sampai nak cerita semua , tak mampu nak taip . Muahaha :3 . So here the picpicpicpic .



         Domo-Kun .








           Okay , salah tiga dari barang domokun aku . Aku lagi suka domokun dari angry birds . Korang ? Angry birds ? Ouch , kita tak geng ! sorry :( . Fyi ,that phone case , thattt thattt , haha . Aku beli pakai duit raya masa darjah 6 .__.  masa tu tengah popular meletophhh kebabomm tahu dok natang nie .



          Tengah carik buku latihan kat "Popular" terjumpa natang niee, ehhh . Duit tengah banyak , ape lagi kann , aku rembat laaaa skli dengan pencil box tu satu set . Muehehe , Harga phone case tu RM13.90 , fuhhh molayangg pokbelahhh hinggit teman . Takpe takpe . Domo punya pasal rite .



           Heee , tapi now , tak layan dah natang tu . Sekarang kita layannnnnnnnnnnnnnn , jengbengfeng :P Tekaa lar duluuuu , kalau dapat teka aku bagi 2,3 bijik penombok XD . Tettttttttt ! Kay masa dah habis .



        Eiffel Tower De'paris .



Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :DDDDDDDDDDDDD *muka telobeh excoited .





          Haaaaaaaa , ape niee ape niee ? 1. Rantai . 2. Keychain . Both of this thing aku beli dekat AEON . Tahu AEON ? haha . Masa keluar hari adik-beradik haritu laaa :P kat sini .




Baik untuk melawaskan berak :3 *tetiba ._.


          Joging-joging satu Aeon tu , rehat dekat kedai kedai yg berkenan , yang terjumpaa laa benda-benda nie . 





       Dan benda ini . Haha . Sayang gilaa , jumpa botol eiffel tower , tetapi duit tidak mencukupi kerana membeli barang lain . Muahaha . Act aku tak obses pun dengan benda nie , tapi lepas baca novel :::::





Novel ini "Sayangku Casper" pernah bace dok ? best rite ? haha






        Novel bersama bantal busuk yang disayangi . Haha , bantal busuk nie haritu dah cedera parah kena wrestling dengan kakak aku , ouch , dia sungguh kejam . Aku pun jahit laa dia dalam2 keadaan kritikal tu , dah sekarang dia dah pulih :') * awesome punya cerita XD .



        
         Andd sebab bku nie jugak lar aku rasa nak belajar bahasa france and and buat aku rasa nak honeymoon dekat KOTA PARIS *akhmal , take a note XD .



          Aku tahu masing-masing mesti ade jugak obses dengan something kann ? Kannnn ? Angguk cepat ! Haha . Korang pulak obses dengan apa ? Let me know laa :3 dont bee kedekut like a biscuit *takda kena-mengena . Haha . Okay , just thats for now . See you in next entry . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment